11. marts 2015 , Kl. 16-17.30

Loyalty Insight

Hvordan skaffer, fastholder og udvikler du både loyale kunder og medarbejdere?
Ved direktør Peter Winther, Winholistic.

Undersøgelser viser, at loyale kunder i gennemsnit er 2,6 gange (helt op til 10 gange afh. af branche)
mere værd end dem der er det modsatte. Det samme gør sig gældende for medarbejderne, for de loyale af slagsen, skaber 2,7 gange mere bundlinje til firmaet!

Gennem cases, kombineret med vidensdeling af mangeårige erfaringer, unik viden og indsigt, samt præsentation af en række ”hands on” værktøjer, går deltagerne hjem med muligheden for, selv at kunne skabe vilje, viden og vaner, som gerne skulle ende med at blive en loyalitetsvirus der smitter alt og alle.

Peter Winther har mere end 25 års erfaring med loyalitetsarbejde. Han har arbejdet for og med både store og små nationale og internationale virksomheder i ind og udland. Blandt meget andet har han 4 gange været nomineret til Den Danske Direct Marketing pris, ligesom han siden 2006 har været dommer ved ECHO Awards (verdens største og mest prestige-fulde Direct- og loyalitetskonkurrence/konference der afholdes i USA hvert år). Som anerkendt og meget efterspurgt foredragsholder har han senest været i London, hvor det Engelske Handelskammer havde bedt ham holde indlæg, sammen med blandt andre Lego, Kone og Bain & Company.

Tilmelding nødvendig
Tilmeld dig hos Randi Strangesen på rsb@wtcballerup.dk eller telefon 8877 6000 senest tirsdag den 10. marts. Arrangementet er gratis.

Vi glæder os til at se dig til en uformel eftermiddag med gode muligheder for at netværke.