22. november 2017 , 16.30 - 18.00

Relationer skaber resultater

Hvad ville en lille flue på væggen fortælle om relationerne på din arbejdsplads?

Når vi taler forbi hinanden på jobbet, undgår at rydde op i det sagte og glemmer at anerkende hinanden på grund af travlhed, så skabes der grobund for at stress og mistrivsel kan blomstre i arbejdskulturen.

Når vi besidder stærke kommunikative kompetencer, så styrkes det sociale fællesskab og mistrivsel og stress hæmmes på arbejdpladsen.

… og når relationen er tillidsfuld så bliver det samtidig lettere at håndtere den svære samtale om det vi ikke er enige om, men også de samtaler om mere personlige forhold bliver mere legale, og det beskytter virksomheden mod mistrivsel og fremme øget produktivitet.

Så om du er leder eller medarbejder er du  i en eller anden forstand ansat til at skabe resultater … samtidig skabes de bedste resultater ofte i fællesskaber og her er både de sociale og kommunikative kompetencer vigtige for at nå i mål.

Nogle medarbejdere er hjerne mennesker, mens andre er hjerte mennesker, så hvordan kan vi opnå  en større forståelse for hinanden, så trivslen er i højsæde og resultaterne nås?

Relationer skaber resultater er et foredrag der giver dig et perspektiv på, hvordan du som kollega og/eller leder kan bruge forskellighederne i teamet til at skabe ekstraordinære resultater samt hvilke elementer der er vigtige for at relationerne styrkes.

Dette foredrag giver svar på:

  • Hvilken betydning har kommunikationen for gode relationer og resultater i virksomheden?
  • … og hvad er de helt indlysende konsekvenser ved en en lukket og eller dårlig kommunikation i virksomheden?
  • Hvad bør du anerkende hos dine kollegaer/medarbejdere- og hvad skal du ikke anerkende, hvis du ønsker højt engagement?
  • VÆRKTØJ: Positiv feedback i hverdagen

Foredraget er GRATIS - tilmeld dig her